Monday, August 23, 2010

randomness




Alhamdullilah aku suda habes bace buku nombor dua Percy Jackson & the Olympians :) tajuk dia "The Sea of Monsters" haha boring jugak kalau puase ni . sampai cerita sepanjang - panjang alam pon boleh habes . heee~ best doe bace buku ni . sebab cite je mengarot - ngarot . haaa i like ! i like ! tapi ... movie dia aku tak tengok lagi laa . adohh . da dekat dua bulan aku mintak mak beli dvd cetakrompak punye pon dia tak beli beli lagi . huishh T___T eh kau ade tak ? nak pinjam ! nak pinjam ! (muka tak tau malu)

buku dia ade empat series . tapi yang kua wayang ade satu je =_="


tajuk dua : markah aku boleh tahan :face57:

anyway , hari aku suda dapat balik kertas pekse . father la bedebar - debar je jantung nak ambek markah heee~ tapi aku tak de fail lagi (SETAKAT NI) . suda ade 3A doe weee~ suke ! suke ! (UP boleh laa) so aku harap la markah ni stay okeyy je . insyaallah :)

No comments:

Post a Comment