Monday, September 27, 2010

i hate you b***h


first day of school , "hmmm budak ni macam baek je" ayat yang pertama terlintas dekat kepale aku bila aku start borak2 dengan kau . well time past by , aku mula tengok kau punye true colors . kau selfish , suka memalukan orang , dengki tak tentu pasal and perasan kau tuh miss goody two shoes . so ayat first yang aku pikir mase aku chit - chat dengan kau awal tahun tadi suda aku erase , liquid dan bakar dari otak aku .

itu lah manusia , bak kate pepatah rambut sama hitam , hati laen laen . haha . well kadang - kadang kita kene pikir perasaaan orang laen bila kita bercakap . jangan maen ekot sedap mulot je . nanti orang jadi benci dan mula jauhkan diri dari kita . so pikir lah baek2 adakah anda manusia sebegitu ?

aku sabar dengan kau tahun ni je . tahun depan , so long b***h

No comments:

Post a Comment