Tuesday, April 27, 2010

hari memalukan :(

ashamed Pictures, Images and Photos


salam. hari nieh aku pegi sekolah macam bese. macam hari2 yg laen pukol 7.15 baru aku blah dari umah.. so aku pon jalan je macam bese. ulih kerane aku suke datang lambat so tak banyak la manusia yang memfollow aku coz die orng suke datang awal. then ade 3 eko budak usha2 aku dari jauh lg. so aku pon gile cuak lah sebab mane tau aku lupe pakai kain ke baju ke. so aku check diri aku. okey je. sume aku ingat untok pakai. then sampai je kat sekolah aku jalan je macam bese. budak2 tengah beratur. and nampak la muke membe ku tersyang menunggu aku kat barisan depan sekali . so sampai je kat sane aku teros tarok beg kat bawah. betape hina nya bile aku nampak ade setokin tesangkut kat beg aku. aku x tau la dari mane datang mende alah tuh. so dengan x semenenye membe aku gelak kaw2 punye. gile malu sial. so aku pon join dieorng gelak. so pada pagi nieh indah tuh akhirnya aku tau kenape 3 budak itu meng-usha aku. two words HINA SIAK!

SETOKIN ITU MEMALUKAN SAYA

No comments:

Post a Comment