Thursday, December 2, 2010

evil be he who thinketh evil

Infinite Days dah habes bace buku gilak sedeh ouh . aku harap la dieorang (sape² yang bekenaan) buad movie . gerenti aku orang pertama dekat malaysia yang pegi tengok *gebang lebih . anyways , kalo aku jadi vampire mesti senang² je jadi pilot . yahh cita² nak jadi pilot :121: walaupon aku katik pendek . sebabnye . . .


one Vampire sight : kalo manusia biasa skala mate smiley die 20/20 , vampire pulak 120/20 tahu ? kiteorang (bila mase jadi vampire cahaya oii ?) boleh tengok tahik gigi gigi korang walaupon dudok 10 kilometer tahu ?


twocharming : selalunya pilot² kan comel² , hensem² peace . vampire pulak memang dijadikan dengan daya tarikan yang tinggi . so .. gedid ? gedid ? gelak


tigaimmortal : memandangkan vampire tak kan mati , so ... hehe kalau ade plane crash ke , korang je yang mati api. aku takk . LOL (pompuan ni kejamm )

ape pendapat korang ?

No comments:

Post a Comment