Friday, December 17, 2010

hantu ? wujud ke ?

loading . . . .
► sape dah lame tak makan A&W ? saya ! saya !*angkat tangan seriously , dah dekat tujoh tahun kodd aku tak makan A&W . so semalam aku dengan my sisters pegi serang A&W wangsa walk . haaa . . . sedapnya float die . eh eh ini bukan motif sebenar aku hari ni , fast forwarrdd . . .

ini ialah kesah benar yang berlaku pada 17122010 pada aku . jeng² . . .

kami tengah naek kereta ekot laluan sungai tua * sila google earth . mase tu dalam pukol sepuloh setengah kod . lagu adam lambert tengah play dekad radio , tiba² je ade bau semerbak dekat dalam kereta . macam bau bunga melur . mak aku teros mengucap dan tutop radio . aku pon teros nervous . omg ! betol ke hantu tu wujud ? ataupun kebetolan je ?

tekan like kalau awak suka A&W :)

No comments:

Post a Comment