Monday, February 28, 2011

fuhh!!pntnye!!

As'mualaikumwarahmatullahiwabaraka..tu...apo kabo somuo?hahah...nok dongor cito tak?






semalam aku pegi seminar "RAHSIA BICARA LUAR BIASA TEPAT"
cikgu nye ielah D.R.Kasmah..hah!itu lah sifunya..die mengajar kiteorang sampai tergelak2..haha..die mengajar dari pukul (8:00am-6:00)lmekan..tpi bile aku pegi ceramah tu nampak je lame..tpi rase mcm kejapnye..tempatnye:Universiti Malaya..fuhh...best dok kt universiti..walaupun aku dah pakai baju sampai 3 helai,tapi aku tetap nak belajar..YES I'AM!!itulah yg kami cakap..and ade tarian..wah..banyak riaksi yg dorang wat..hahahahsarapan makan donat ngn air tea..mkn tengahari nasi ayam kicap ngn air mineral..air kosong dh la x sdp..air kosg aku lgi sdp..rase mcm air kepale..eh,silp..air kelape..tpi It's ok..belajar tetap belajar..makan tetap makan..hehe..ok lh bye!!mlz aku nk cite pnjg2..klau nk pgi tnye ngn dr.kasmah..

No comments:

Post a Comment