Sunday, February 13, 2011

saya menyiarkan iklan nuffnang sekarang



PERHATIAN : BLOG INI SUDA ADE IKLAN NUFFNANG :q: sila rajinkan tangan untok picit² iklan itu yaah .

waaaa aku da miskin sekarang . sekolah sampai 4.30 petang tahu :120: maklumlah orang nak spm , duit belanje habes macam tu je . macamane nak beli ipod nano kalau macam ni :124: hissh . . . so korang sume sila rajinkan tangan dan ringankan beban saya yang kemaruk nak beli nano yaa . terima kaseh

sebenarnya aku tak paham ape yang die tulis mase isi form tu . maen hentam je . tapi orang cakap kalo pakai nuff ni boleh dapat lebih kurang RM50++ sebulan . yeke ? nganga untok orang macam aku ni RM50 sebulan da kire okay la tu daripada tak dapat langsung . kan ? kan ?

feel free to click my adds :)

p/s : sekarang saya suka lagu The Ballad Of Monalisa . best gilerrr ! awak suka ?

No comments:

Post a Comment