Monday, March 7, 2011

aku halalkan ape yang kau CURIK dari aku


selamat tinggal Sony Ericsson C902 kesayangan ku T____T setelah bersama lebih kurang 1 tahun engkau pergi meninggalkanku sendirian . WUAAAAA ! sedehnya menjadi mangsa ragut ! yah budak 16 tahun setengah ni suda pon dicop label "mangsa ragut" kerana fon kesayanganya telah diragut oleh peragut durjana petang tadi .ciri² encik peragut seperti gamba diatas

tempat kejadian : kawasan perumahan Batang Kali , Selangor . tengah syok maen game kat simpang rumah nulul (bff terbaek dunia) tiba² datang satu makhluk Allah tarik fone aku dari belakang . lari teros lalu masok ke dalam kereta warna hijau dan cabut . aku yang terkejut beruk hanya mampu mengucapkan satu word ; FUCK !



memang dasar binatang kau kan ? engkau dah la miskin , kau pegi lagi buad lagi keje haram . da betambah - tambah dosa kau . banyak² keje halal dekat dalam dunia ni , fon aku jugak kau nak kebas tu kenapa ? aku bukanya pakai BB Torch ke Iphone ke atau Nokia N8 dan sewaktu denganya , bekenan jugak kau ye ? tak pe la walaupun berat hati nak bagi tapi aku ikhlas halalkan ape yang engkau dah ambik dari aku .

firman Allah yang bermaksud:
 
”Pencuri lelaki dan pencuri perempuan hendaklah kamu potong tangannya sebagai balasan pekerjaan, dari siksaan daripada Allah, Allah maha perkasa lagi maha bijaksana”
(Surah Al- Maidah ayat 38)

Sabda Rasulullah s.a.w. yang bermaksud: 

”Tidak dipotong tangan seseorang pencuri itu kecuali seperempat dinar atau lebih daripada nilai wang mas”
(Riwayat Bukhari Muslim)

No comments:

Post a Comment