Thursday, March 3, 2011

mari install mozilla 4 beta :3


hello :3
tadi aku cekidaut hompage firefox , then ade satu link ni mengoda aku dengan tiba² . HOHOHO rupe² nye firefox software ade yang baru la . FIREFOX 4 BETA . homaigod ! kenapa aku tak tau ? kenapa ? T_____T

anyways firefox baru ini macam best sebab dia load dengan cepat . yahh no kidding ! aku tau ramai yang da pindah ke google chrome sebab kelembapan firefox nak load yang membuatkan ramai fedap dan menduakan encik musang berapi (Firefox) . I je setia dengan u encik musang :) i lap u so berry much . hehehe


tak payah risau untok reset balek persona ataupun add-ons korang sebab dia dah sync teros ke encik musang berapi yang baru :) aku dah check dah . cume maybe akan ade tak compatible dengan encik musang berapi yang baru ni . tapi setakat ni okey je kodd :D

tekan link untok download firefox 4 beta http://www.mozilla.com/en-US/firefox/beta/

okeh i nak sambong godek² my new hubby . bye u olls² !

No comments:

Post a Comment