Thursday, May 27, 2010

1 minggu lagi


salam . suda 2 minggu straight aku pekse . to be truth aku da tak larat da nak pekse . rupe rupenye nieh la rase pekse SPM doe . ecceh . minggu depan sume pekse ketas 3  kecuali kimia . boley la enjoy2 .  aku da tak saba saba da nak cuti panjang nieh . da terbau bau aromanye yang pekat lagi likat tuh . hoho . btw , esok cuti sekola . giler happening . boleh la aku ganti tido aku yang tak cukop tuh . hohoho . ( manusia macam aku nieh selalu tido lambat lambat sebab suke stady last minit . heheh .  tak saba . anyway , disebabkan aku da tensyen ngan pekse . so aku test la maen game . name die "plants vs zombies" . tapi dpat maen sejam sebab download trial je (tak de modal nak beli) . tapi overall best la gak game nieh .

klik sini untok download game <3

oke kenape aku rase diri aku nieh makin lame makin membosankan ? 
kenape
kaw rase ?

No comments:

Post a Comment