Tuesday, May 4, 2010

tak sehat . ipod rosak

salam . hari nieh aku ta pegi sekola sebab aku demam . naseb baek tak kene H1N1 . hohoho . status aku sekarang : hingos macam ayer paip . kepale pening . badan panas . since aku tenga demam nieh , banyak perkare 2 yang aku pikir macam :

kalo Edward ade dekat sini mesti die boley jadi kool-fever an . sebab die kan sejuk macam ais  . so kalo aku peluk die ketat2 mesti cepat je aku sembuh . muahahahaha.

ye aku sunggoh gatal dan aku mengaku .tapi aku tau yang edward tuh tak nak pon kat aku T___T. tapi aku nak dekat die . hehe. anyway . ipod shuffle kesayangan kuh suda rosak la . aku tak tau macamane boley rosak . tapi die suda accident and kemek . rupe die mcam nieh :


aku sangat sedey . sebab kami suda share sedeh dan duka together-gether . macamane sekarang . mesti tak best idop aku lepas nieh . tak boleh jalan2 denga lagu . nak denga pakai enset? harapan coz earphone die sangat gedabak besa sampai saket telinga aku nieh . so aku terpakse mengarungi hidop aku dengan tabah! *gebang. haha

panjang pulak post ari nieh

No comments:

Post a Comment