Thursday, May 13, 2010

minggu penyeksaan


salam . start daripada esok dan seterusnya sampai la school break bulan enam , aku sebagai pelajar smk bandar baru batang kali ingin mengumumkan bahawasenye aku akan memulakan tugas penting sebagai pelajar iaitu menghadapi peperiksaan pertengahan tahun . sigh . lepas tuh aku akan besuke ria dan hidop dalam wonderland . tapi aku kene pekse dulu baru boley cuti . bende nieh boleh mendatangkan penyakit seperti tak cukop tido dan stress tahap gaban kepade aku sebab aku dalam kalangan manusia yang suke stady last minit .  im gonna be dead! . jadi kepada yang telah membaca post nieh secara sedar atau tidak sedar sila doakan kan aku yang terbaek . semoga aku lulus semua matapelajaran sebab mak aku akan kasi green card untok tengok  twilight saga ; eclipse. hohoho . jarang untok mak aku kasi aku jalan jalan kalo bukan cuti sekola panjang . so aku harap korang doakan aku terbaaek . chaiyok-chaiyokk!


aku nak tengok cite nieh :) doakan kejaayaan untok pekse nieh . aminn

No comments:

Post a Comment