Monday, June 21, 2010

dont mess with your template

salam . akhirnya belog aku da siap ! mengediting belog nieh accidently terjadi bile aku main main dengan code belog aku and akhirnya turns into disaster . so nak tak nak aku kene buad balek semula . hurghh . kadang - kadang geram jugak bile pikir balek . kenape la aku nieh "pandai" sangat pegi mengedik gedik dekat code tuh . kalo aku biar je mesti tak jadi pape . sigh . btw , aku suda tarok header baru tapi biler da save baru tersedar yang ade banyak kecacatan melampau .

klik dekat gambar :)

so . arrow yang aku label kan tuh la cacat dia . kesian header kuh . baru lahir da cacat T_____T . so aku pon malas nak buad yang baru . bersyukur je la . kalau korang suke template belog aku boleh ambek base template dekat yummylolly.com . *iyer promote tuh .

first day sekolah . sucks

No comments:

Post a Comment