Tuesday, June 29, 2010

wishlist

salam . da seminggu aku tak post entry baru . bosan la pulok . aku rase korang sume ade wishlist kan ? so aku nak bagitau wishlist aku untok 2010 yang indah ini . haha . enjoyy <3



DSLR camera !
seronok giler bai kalo dapat . terang giler . nanti kalo nak edit2 pon best . yelah kalo gambo kabur kabur nak edit pon tak seronok kan ?

ipod nano 5th generation (red)
sape yang penah bace post aku sebelom nieh mesti da naik muak da dengan cite gebang aku pasal ipod nieh . tapi aku nak citer jugak . haha . menatang ini memang best giler laa . kalo beli kaler merah baru la padan ngan phone aku . ngee~
crocs axis
aku tak suke crocs yang besa besa tuh . aku suke yang nieh . mesti giler babeng la selesa pakai sneakers crocs nieh kan ? patotnya aku boleh beli tapi mak aku tak kasi sebab dia kate tak sesuai budak budak pakai kasot mahal mahal T______T



iphone 4g
walaweyyh ! iphone baru nie semad sangat doe . kalo aku dapat yang nieh gerenti tak pandang fon laen . lol



apple macbook air
laptop apple yang paling nipis . geram tengok . nipis tapi hebat . hohoho . mak aku kate kalo SPM nanti dapat 5A baru dia kasi . baik kan mak aku ? :)

No comments:

Post a Comment