Sunday, June 20, 2010

TIDAAKK !


TIDAAKK ! esok sekola . omaigodd ! kenape ? kenape cuti habes cepat sangat ? aku tak puas lagi menghabiskan cuti 2 minggu yang terbestest ni ! whyyy ???! . heheh over acting pulak aku nih . but still , aku tak puas hati kenape kene start sekolah esok . hurgghh . frustrating ! . anyway , aku nak review cuti dua minggu yang penoh makne nieh . sume bende yang aku nak aku dah buat da tapi ade jugak yang tak dapat buad atas kesilapan teknikel . heheh . nieh list yang aku plan tuh  :

shopping

tengok shrek forever after ngan family
pegi theme park
siapkan homework mase minggu first cuti *heheh
tengok prince of persia : sands of time
jumpe membe lame
beli mp3 player


hehe . oke lepas nieh mati la aku . kene sekse dua bulan lagi pastu baru boleh cuti balek . hurrhghh . sakit hati aku . okelah bye .

tak nak sekolah ! TAK NAAKK !!!

No comments:

Post a Comment