Thursday, October 7, 2010

Evening Memory.

(picture+texture)
hye! hari ni aku nak tunjukkan result kepada photoshoot yang aku lakukan dengan team2 photo assassin. Sebenarnya photoshoot ni aku kitorang buat waktu awal2 puasa hari tu. Dah lama jugak la kan. Tapi baru sekarang sempat edit. haha. Tapi ,malangnya photoshoot ni kurang berjalan lancar sebab faktor masa. So tak sempat la nak buat theme yang best2 sikit. Ni je la yag termampu. Lokasi pun terpaksa berpindah. Sepatutnya nak buat dekat Bukit Cerakah. Tapi sebab dah agak lewat. Kitorang main shoot je kat sebuah tasik yang kitorag lalu dan ni la hasilnya.

Dalam gambar2 ni. Aku gunakan tone ala2 sunset la. sebab waktu tu pon memang dah petang. Sebab tu jugalah aku amakan themenya sebagai 'Evening Memory' Tapi macam korang boleh tengok, tone yang aku buat masih lagi aku rasakan tak best. Bukan senang tau nak buat tone color ni. Banyak benda terpaksa diambil kira. Bayang2 la, color setiap sudut. huuu. pening jugak la. Tapi aku bertekad akan cuba memantapkan lagi teknik aku. Haaa!, bercakap mengenai tone, aku akan buatkan simple tutorial macam mana nak buat tone color ni. So bersabar ye.

Kita enjoy dulu gambar2 ni...


jelingan manja. hihi. jagan tenung lama2.



p/s: Ok tak gambar2 ni. hihi. jangan tengok lama2 ye. bahaya!!!. Tunggu ye untuk tutorial tone colour aku tu. tehee~

No comments:

Post a Comment