Friday, October 1, 2010

usaha tangge kejayaan :)

yup . ini pic aku :face44:

assalamualaikum . jam sekarang menunjukkan pukol 3.32am and mate aku tak boleh tutup lagi atas sebab² yg tertentu :face39: . ntah sape la yang nak bace entry aku pepagi buto ni . LOL anyway , syukur alhamdulillah sekarang adobe photoshop suda jadi milik aku litlap . suda 3 bulan lebih tahu aku download software photoshop tapi tak jadi² aku pon tak tau lah kenape . tapi hari ni dengan sekali click je aku suda dapat adobe ini balek . weeehooo~ :face41: aku sangat terharu sekarang .

meet my boyfie : edward cullen

okeh sekarang aku tengah berjakun-jakunan dengan photoshop nieh . huaaa tengok gambo pelangi dekat atas tu aku yang godek² (edit) tuuu . fuhlamak rase macam dah prosak je heee~:t:. header aku pon suda tukar yang baru doe . da lame aku mengidam nak header macam tu doe . kawaii gitu hehe comel tak ? comel tak ? :face24:

budak batak baru belaja pakai photoshop

No comments:

Post a Comment