Tuesday, November 10, 2009

edit blog [lagi]

akhirnye aku suda berjaye tuka tittle header aku.. rupenye mende alah tuh da bezaman da kat site tuh.. tu lah aku bookan nak tengok sampai abes, maen redah jep.. huh.. aku pon da wat bhagian fav.aww.rit.. hehe tuh la mende2 yg aku sooke.. t law pale otak aku bekembang lagi.. aku tmbah lagi kotak2 yg pendek tuh.. pakai xml nieh mmg best becoz ta yah penin2 pale nk pikir code yg bebelit tuh.. cume tambah2 jep..

oke tuka story.. tadi kawan suya [my adek] datang uma.name diep izatol.. bookan maen ag ajak aku g ts minggu depan.. kami orang nak tenok cite 2012 tuh.. mesti best.. tapi aku ta tau la nk ajak sape doh.. skunk nie aku da ajak syapiqa tapi die nk tnye mak die dulu.. adoh.. tapi lam pale otak aku tepikir nk ajak orng yg aku nga msej skunk nieh coz die iyer2 nk jumpe..tapi aku takot law jadi pape kang ill be a dead meat. tapi diep encem taw.. haha.. jgan jelez.. aku very2 menyesal tolak mase die ajak kapel dulu coz ingat an ta encem skali suro send pic, amek kaw.. sungguh kehenseman melampau.. mooke die mcam kt lam iklan mencari bintang innershine yg die pkai spek n ltak muke die btol2 dpan kamera.. nyesal ta suda skunk nieh.. BTW aku nk carik seluar jeans Acid wash.. mesti chantek.. lagi pon izatol tuh ckap kt TS tuh ader butik ROMP bulleh shopping..haha

No comments:

Post a Comment