Friday, November 20, 2009

SUBOH CALLING


MySpace Photography at CharmRoyal.com


hari nieh suboh2 lagi aku da terbangun..aku pown ta tau la nape..so aku tros online jep.. hurmm.. ari nieh aku nk citer sal mimpi. smalam aku ta tau la tp aku dpt da weirdest dream ever.. slalunye mesti aku mimpi bende yg pelik2 cam jd otomen bunoh dinosaur er tp nieh aku mimpi jd aku.. haha..


so the story goes like dis : skool da abes so aku pon balek la sowang2.mase jalan2 on da road tetibe jep aku sampai kat mcm kt blakang rumah kecik so aku pon jln jep la tp aku da distopan ngan 3 orng nieh [lelaki yep] pastuh die mintak beg aku. so aku pon cm " no way" coz lam beg tuh ader encet,camera bla bla.. then die tarik2 beg aku..bler aku da geram aku pon picit tangan die.. pastuh tetibe jep die membe2 lari.. tapi die tetibe stop lak [ cam kel***g] pastu die tetibe jep tedudok.. so aku cam sal lak nieh so aku g la kt die n muke die cm nk nanges jep..haha..then aku tarik sleeves die kt tmpat yg aku picit td n ader bekas doe.. tgan orng kuat.. then aku ase besalah sgt so aku pon cure an die..pastu terus tebangon


giler an? aku ta tau la.. tp kalo aku jd cmtuh btol2..asenyer aku wat ot cmtuh coz membe die da lari..hehe
MORAL OF DA STORY : orng dalam kesusahan kene tolong :)

No comments:

Post a Comment