Tuesday, November 24, 2009

ku pergi....



MySpace Photography at CharmRoyal.com




assalamualaikum, raye aji suda dekat n my parents nk campak aku at rumah opah den. aku da dpat ase da cmaner aku kene seksa kt sane nnti. nanti tak dapek la aku nk online untok 2 hari..mesti la aku kene tido awal n bgon suboh2 da kne bgon n buat keje.. aduh memikirkan mende tuh je da buat aku pening. btw, ader sorang mamat nieh, kami knal cm lam a month ago. kami msg2 la, kolling2 la.. tp da lame2 aku borink ngan die. aku mmg ta bley lekat ngan ape2 je lame2 [except my parents n kengkawan] coz aku mmg cepat bosan. bler aku ta blz msj die die mjok la konon. so aku cm lantak ko la. tp pas tuh aku ase bsalah lak then bler aku msj die aku ta tau nk tnye pe.benci la doe.so aku citer la kt kengkawan aku dieorng ckap aku nieh ta setia.. haha.. tp aku kwan jep ngan die..so what?

No comments:

Post a Comment