Wednesday, November 11, 2009

hari yang agak SUCK!


MySpace Photography at CharmRoyal.com


 hari nieh agak suck la.. aku n member2 g la Kfc ingat an nk mkan2 sambil online lagi pon hari nieh bukanye public holiday so mesti sikit jep orang.. mase tuh aku ingat an aku ta bwak batery leptop coz aku slalu tinggalkn jep kt uma coz batery tuh mengover heated an pc, so kami pon jalan la dgan panas terik tuh.

bler da sampai kami teros naek atas, guess what tempat tuh packed gler... ader 2 party event kat situ so tempat yg ader plag nk cocok charger pon da kne halang dek manusia yg tengah syok makan2.. kami pon cam hurgghh pastu decide nk g makan dulu la online japg.. bler da makan sume, perot pon da kenyang kami pon naek la atas ner la tawu orang da tade ker.. bler da naek tuh.. haram orang nk balek... aku time tuh ase geram yg teramat sgat, dala kne angkot leptop seberat2 alam tuh.. 

pastuh kami pon da fedap da ngan tempat tuh so balek jer la.. aku pon tros r bukak leptop n tengok kt blakang diep batery melekat elok jep kat situ.. aku cam "WTF kalu aku check tadi mesti buleh online sejam dua".. no love from me today!

No comments:

Post a Comment