Friday, July 16, 2010

babai impian

salam . hari ni aku ade tusyen . oleh kerana aku suda lambat tahap gaban so aku rembat je ape yang ade depan mata . suya pulak pegi camping so tak boley pakai seliper dia sebab dia suda bawak pegi sekali T____T so satu satunya seliper yang ade dekat rumah tu is wedges 3 inci macam gambo dekat atas ni . aku benci dia . sebab dia kaki aku sakit sakit (eleh tak reti pakai sandal tinggi tu cakap je la ) . habis melecet kaki aku yang cantik ni *cantik ke ?


oke2 aku memang tak reti pakai sandal tinggi tinggi macam klcc ni . naik kebas tulang tulang aku . haha . so aku kene cakap goodbye kepada gladiator heels impian aku ni . yang tiga inci pon tak reti pakai ini nak pakai yang berinci - inci . haha . babai gladiator heels :) aku lagi suka jejak tanah .

macam mane korang pakai heels tinggi - tinggi eh ? tak sakit kaki ke ?

No comments:

Post a Comment