Wednesday, July 7, 2010

eclipse mania !

assalamualaikum sume ! hari ni hari yang paling gumbira dekat dalam hidop aku :) oke2 hari ni satu hari aku pegi dating dengan edward cullen . haha . jeles ? anyway , memula aku suroh edward tuh mandi dulu sebab bau dia sangat harum semerbak . haha . tengok dia suda mandi . hensem betol my edward ♥


lepas dia suda wangi . kami pon pegi main dekat taman . seronok nya di-surrounded dengan bunga bunga . hohoho . bertambah tambah wangi my edward . kami main gelak - gelak . seronok tau . rase macam orang kurang siuman je . tapi takpe kalo nak turon KL nanti kang edward bersinar - sinar , so sebagai makwe dia yang baik hati kami main dekat taman je lah :)

 *opss . telebih sudaa
lepas seronok main gelak gelak . tetibe je perot aku ni lapar pulak . adohh suke potong line . so edward pon bawak aku pegi makan dekat kantin sekolah . kedekut punya edward . nasib baik sedap . tengok licin pinggan aku . hahaha .


lepas tuh aku rase nak jumpe jacob . so edward kesayanganku bawak aku pegi jumpe . jacob . tapi jacob macam bad mood je dengan edward .  aku tak tau la kenape . period kot . penat penat edward hanta aku dekat La Push tapi jacob pegi halau dia pulak . kesian edward T_____T

jangan marah marah nanti cepat tua
oke edward da tak sedeh sebab aku da mintak maaf dekat edward . so malam tuh aku camping dengan jacob pulak . dia pegi cite cerita hantu dekat aku sampai berkerut - kerut muka aku . kuang asam punya jacob . takpe2 nanti aku suroh edward tempeleng kepale die :p


oke lepas itu edward pon hantar aku balek . walaupun sedeh dan sebak hatiku nak berpisah dengan edward . tapi aku redha je la . jodoh di tangan tuhan (ape yang aku merepek nieh ?!) . oke bai bai edward !


cerita di atas hanya rekaan semata mata untuk memuaskan hati cahaya yang tidak dapat menengok eclipse oleh kerana resultnya yang terok . tiada kene mengena dengan yang telah hidup ataupun yang masih mati :)


 ada harapan nak jadi vampire tak ??

No comments:

Post a Comment