Sunday, July 18, 2010

im not a lesbian !


assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh , hari ni ade kenduri menyambut ramadhan yang tak lame lagi datang dekat rumah opah aku . well tengok atas , aku dress-up pakai tudung lagi . hehe . well anyway , mase balik tadi aku naik kereta kakak sedare aku . the conversation goes like this :


k.sedare : caye , ko dah ade pakwe ke belum ?

aku : belom

k.sedare : betol ke ko tak dek ?

aku : tak dek

k. sedare : ko lesbian ke ?

aku : haah

k.sedare : hah ? ko jangan belum penah lagi ade lesbian dalam sejarah keluarga kita  

aku : haha tipu je la . mane ade . tak teringin .

oke . this is stupid . where in the hell did she get the idea of me being a lesbian ? aku straight okeh . diulangi STRAIGHT ! kalo aku tak kapel - kapel maksodnya aku lesbian ? oke itu sangat KOLOT . diulangi KOLOT . aku tak suke orang judge aku this and that . what am i suppose to be . what am i suppose to do .  its not me . suke hati aku lah aku nak kapel ke tak nak . lagi pon aku baru sekolah menengah bukanya nak carik laki pon . ade banyak lagi bende yang aku kene risau daripada kapel-kapel nih .  geram ! geram !

No comments:

Post a Comment