Friday, November 12, 2010

budak baru belajar :)

 hey katy perry ,tengok aku pon ade firework laa :P

hello semua ! hari ni aku nak share sikit ape yang aku buad cuti skola ni . haha . okeh sekarang aku semangat gilak dengan photoshop . hehe nak blaja tu , nak blaja ni . yelaa tengok manusia dekat tumblr tu post gambo cantek² buad aku jeles je :( so sebab kedengkian melampau aku pon nak buad jugak . haha

asal pic ni cam wtf ? ohh aku tak mandi lagii . lol

so ape pendapat korang dengan hasil karya aku ? haha . sekarang ni aku macam baby baru nak merangkak laa dekat dalam selok belok ps ni . so target aku nak jadi prosak dalam meng-photoshop ni mase cuti ni . yeah ! are you with me ? btw , semua tutorial ni aku carik dekat google je . susah beno paham bahase omputih ni . tapi allhamdulillah jadik jugak last² :)

bak kate orang old², usaha tangge kejayaan . so usaha lah anda sebelom anda diusahakan . hahaha tak lawak :P

No comments:

Post a Comment