Friday, November 19, 2010

me versi chibi :)

hey earthlings beruang hari ni aku nak share dengan korang gambo aku mase kecik² dulu . LOL . comel tak ? *riak aku yang pakai baju oren + putih tu haa . ini rumah home kiteorang yang first kott dekat wangse maju . mak aku pon hot lagi tuu . hehe hati

second pitcha ni aku dekat rumah opah . bangge sebab pandai buad peace peace . haha . kami orang sume macam batak² je nak tangkap gamba . aku tak ingat ape motif kek tu ade dekat situ huwa

hooray ! its my birthday :44: . ini tadika first yang aku masok . name sekola tu IIC (Integrated Islamic College) dekat sini tadika :70:, sekola rendah ngan sekolah menengah sume dalam satu bangunan . sape yang terperasan :b: gambo dia ade dekat situ tarok la comment beres

korang nak tutorial ape lepas ni ? drop your comment :)

No comments:

Post a Comment