Friday, February 26, 2010

american idol much?

Photobucket

salam. sunggoh boring; to words for today. firstly aku rase bang aku suda dipotong terlalu pendek, second, kenape american idol tawun nieh tak se-uhhmm tawun lepas. ntah la. aku kipas susah mati american idol since jordin sparks la. hehe. agak kelambatan. tapi tawun lepas punye AI sunggoh best. tawun nieh nta la. was it just me or it is not BIG like last year? i dont know. adakah aku seorang yang blur? "kaw nieh.. blurr la" banyak kali aku suda denga word eytuh ditujukan (eceeeh) to me. aku blur ke? aku rase aku biase jep. but kenape orng pgil aku blur? aku rase aku lmbat tngkp siket jep (kot). di sini aku ingin menyatakan bahawa noor cahaya binti mehat bukan seorang yang blur. rasenye lah. omg why am i being so  negatif?

gamba di atas hanye sebagai hiasan :D

No comments:

Post a Comment