Saturday, February 27, 2010

tag untok ku

tenkiu to my kezen suhaili coz dah tag aku yg x pena di-tag nieh. hahah. so enjoy..

1. Adakah anda rasa hot?

saye rase cool jep. malam nieh x panas lak.


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?

gamba my abah pose minom kopi dekat starbucks (bertape detailnye)


3. Cerita fasal gambar wallpaper itu?

mase nieh abah tak buncet lagi. agagaga.

4. Bila kali terakhir makan pizza?

err.. gua x engat.


5. Lagu terakhir anda dengar?

glitter in the air dari pink. taching siod. isk3


6. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
 
1.caye
2.mehat (name bapak aku)
3.akak (restriced to parents only )
4.mrs cullen (tIPU)
5.bini jacob black (lagi penipuu)

7. Tag lagi 8 orang.
 
1.suya
2.nulul
3.syamira
4.fara
5.adam lambert
6.perl
7.loki loki
8.atok

8. Siapakah orang no 1 kepada anda?

die adek saye


9. Katakan sesuatu mengenai orang no 5?
 
die kekaseh saye yang gay
 
10. No 3 ada hubungan dengan siapa?

dengan jacob tiruan (aku x ingt name die)
klu: anak teacher english kt sekola depan


11. Bagaimana pula dengan no 4?
 

senang jep. fardhy syawal (laki die yang kuat membebel)


12. Pesanan buat orang no 6?
 

 tengs tolong buad shout-box tuh. suda jadi meyh :D

13. Kata-kata cinta untuk orang no 2?
 

nurul, jgn kapel dengan orang2 spiesis encik misai.haha


14. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
   

ade. dua due manusia.hahah


15. Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengeTAG anda?
 
1. rambot die suda chantek
2. die skola syed mansor
3. die kezen aku
4.die perempuan 
5. die ade belog :D

16. 5 perkara yang saya tahu tentang Cik Asma?
 
die bukan nenek saye. sumpah tak tipu. acik jual kopok leko kot


17. Persamaan antara kambing dan lembu?
 
die orng buad steak sedap gilak. opps meleleh suda air lior.haha


18. Perasaan anda buat tag ini?
   
exited. sebab first time buad.


19. Adakah anda tahu Si Razman itu sengal?
   
taktawu. sape dieh? die tuh aBANGLA jual kapet eh?? eh??


20. Gay or Less
   
aku rase aku gay lah. bahahahah. aku straight la. adoh.

aku nak lagi!!! tag la aku lagi!!!

No comments:

Post a Comment