Tuesday, February 2, 2010

my little kinda big dreams ♥

salam.today aku nk citer pasal impian aku lah. kalo tak dapat pon dapat mimpi pon jadik la an.hehe.enjoy♥

firstly aku nk jadi pilot la. tp banyak orng kate pilot nieh keje orng lelaki.but.who cares?

da alang2 jadik pilot yg bjaye (eceeh) aku jd la photographer gak.boleh2 tngkp2 gmba pakwe ensem
kt  negare orng.hahaha

da keje pon gebang2 mesti la aku kaye an? so aku nk penthouse kt atas kondo tuh.hahaha.pastu aku nk jacuzzi lah. boley maen bubble ari2 meyh

disebabkan aku sayang sangat kat mak and abah ku. so aku nk belanje dieorng g wt haji la. kan wajib buat tuh. nanti boleh g haji same2 an :)

pastuh aku nk beli an mak and abah aku kete sport sorang sebijik, umah besa,and sume yg dieorng nak.boley la dieorng hepi2 together2.

pastuh aku nak pakwe la.[gatai] laki tuh paling2 muke mcm chuck bass kt gossip girl tuh pon jadik la.cam adam lambert ke.justin bieber pon boleh gak..bla bla bla

kalo umah da besa gedabak mesti la kene ade maid an? haaa. nanti aku suro maid aku masak sedap2. ari2 aku nk makan yg makanan yg laen2 . tak kn la nk makan megi jep ari2.

lepas tuh dalam umah aku tuh aku nk ader bilik wayang. rupe bilik tuh sebijik macam dlm cinema yg premier class complete dgn stall2 snack yg sedap2.hahah.nanti boley aku ajak korang tengok wayang kt uma aku :)

then aku nak bilik gadget jugak kt dalam uma aku tuh. t aku sumbat la imac aku ipad, i phone dan sewaktu dnganye la. haha. intenet connection aku beli yg high speed punye. t kalo online lajuuu jep.hehe


lastly, aku nk hidop happily ever after and diangkat ke syurga. terlalu la teringin sangat doe. kalo boleh neraka tuh pon aku tak nak jejak.amiinn.

No comments:

Post a Comment