Wednesday, February 17, 2010

my chemical romance whore?

 
 salam. hari nieh aku dapat pegi konsert mcr. best giler2 tenok. tapi aku denga satu lagu jep. tittle : dead. disebabkan aku peminat fanatik,romantik dan sewaktu denganye so aku dapat dudok first row. hari nieh paleng terbestest la dalam idop aku. mase nieh aku dengan suya jep pegi. kami dapat tengok gerard way depan mate siod. rase macam nak terkam je manusia hensem itu. then aku pon enjoy2 denga lagu dieorng. mase tengah syok2 melompat-lompat cam berok tuh tetibe jep suya panggil aku then die kate "weyh ader cekgu!" so aku pon cam " hah?" then aku pandang kat sebelah aku, terpampang la muke orang tua yg dikenali sebagai cekgu. tersengih-sengih orang tua tuh. aku terkezut berok makye and tiba-tiba je aku tersedar. sume tuh hanyalah mimpi semata-mata. tak guna punye cekgu. potong stim betol lah. tapi aku dapat the best dream of the month!.hooorayy!

No comments:

Post a Comment