Wednesday, February 24, 2010

jangan bukak pakai internet explorer!

salam. tadi aku kene update antivirus so die automatic pakai browser internet explorer. so lepas mengdownload mende alah tuh aku bukak la belog kejap. disebabkan aku nieh da bezaman x pakai browser nieh so aku pon x tawu ape jd coz aku semangat mozilla ngan safari jep. then bler bukak jadi macam pitcha kt bawah tuh. sengal an? so disini aku ingin menginformkan kome2 yang bace belog aku nieh. silelah bukak dengan menggunakan browser mozilla firefox atau safari atau google chrome (itu je yang aku ader). kalo kome2 sume pakai internet explorer burok lah jadiknye iye. aku da selit2 an pitchas pkai browser yg aku ade. sila rujuk di bwah :)

sile klik pada gamba kalo kome x nampak XD

internet explorer

 
mozilla firefox

 
safari

 
google chrome

No comments:

Post a Comment