Monday, March 22, 2010

dia menjadi jadi


myspace photography at charmroyal.com

pada suatu hari. tinggal lah seorang pompuan di batang kali. hidup die simple2 jep. tapi die ade satu problem which is takde identiti. so die pon tiru style orang kat sekeliling die. memula die nak jadi macam S but S jadi awkward bile melekat ngan die coz die mengphotostate sume power S. then die di abandonkan oleh S. tak lame lepas tuh die tryna be like aku. copying every single move. aku tryna get away dari die but die makin closer dengan aku. so aku menjadi cuak dan ingin melarikan diri. tapi die tetap ekot aku dengan buad muke selambe. aku menjadi semakin geram coz setiap hari die mengphotostate power aku. nieh message aku untok kau wahai copycat.

BACK OFF BITCH!  GET A LIFE!

No comments:

Post a Comment