Thursday, March 11, 2010

tag lagi :)

tengs to suhaili coz suda tag aku untok kali kedue... sory lmbt aku mengreply nye coz bizi pekse. ehehe. anyway enjoy...

1-ceritakan tentang diri anda.
 ○ name : noor cahaya binti mehat aka caye
 ○tinggal : dalam ghumah
 ○umo : sweet 16 pada 18 oktober nieh
 ○sifat : hepi2. gile2 dan sewaktu dnganye ohoho

2-adakah anda mempunya teman lelaki/wanita?
 ○ teman lelaki : banyak ( i meant kawan okeh)
 ○teman wanita : lagi banyak

3-ceritakan tentang diri teman lelaki/wanita anda.
  ○ teman lelaki : die lelaki
  ○teman wanita : die pompuan

4-apakah yang membuatkan anda tertarik kepada dia?
  ○ teman lelaki : ade aku cakap aku tertarik ngn die ke? 
  ○ teman wanita : sama seperti kat atas :D

5-adakah anda rasa anda akan selamanya dengan dia? 
  ○ teman lelaki : dieorng sume pindah teknik. asenye x la kot
  ○ teman wanita : yup BFFE lah!

6-adakah anda rasa tag ini membuatkan anda sayangkan dia? 
 ○ dia? sape die?

7-tag orang yang anda kehendaki. 
 ○sape2 jep yg beminat. buad jep pastu kasi aku bace okeh

8-siapakah nama orang yang mengetag anda?
  ○ suhaili  :)

done

No comments:

Post a Comment