Saturday, March 6, 2010

kepada xml aku kembali :D


salam. akibat terase hine lagi menghinakan biler template aku jadi ntah hape2 dekat borwser IE so aku pon berbalek to xml template balek.ahaha. tak banyak yang berubah pon coz aku sayang template aku yang dulu tapi ape kan daye. die rosak pulak bile bukak pakai IE seperti picture kat atas. 

mengekot jam sekarang nieh tengah pukol 2.19 pagi. sememangye aku mengantok gile gile. tapi dalam 30 minit yang lepas *kasi nervous aku tenga syok2 edit belog nieh tetibe jep orang datang betengggek kat tepi tingkap aku. akak tuh mintak tolong nak pinjam telepon. tapi before that die tanye mak aku kat mane. so aku pon teringat lah bapak aku cakap yang ade kes perompak datang umah orang tenga2 malam bajet nak tanye/pinjam tepon/dll pastuh die pegi merompak. so aku pon kata la mak ade kat atas n die x kasi orng masok rumah dengan muke selambe padahal dalam hati da mengelibot sudaa. so akak tuh bla camtuh jep. aku pon relief gile la. tapi aku kesian gak mane la tau die betol2 nak mnx tolong. sory la kak. x brani la. 7-E kan ade. pegi la topap. hehe

No comments:

Post a Comment