Sunday, March 28, 2010

im tagged :D

1-siapakah diri anda di rumah?
seorang manusia yang banyak tido, banyak membebel dan banyak segalenye.. muahahaha. hidop dalam dunia intenet n dunia mimpi n dunie realiti *word gebang. tapi banyak idop dalm dunie mimpi lah. hohoho. jadi taiko n selalu kene ceramah free ulih big chief aka MAK.

2- siapakah diri anda di samping rakan?
kawan yang banyak gelak. agak ke-blur-an even though aku x rase aku blurr and selalu suroh kawan ajo balek ape yang diajo ulih cekgu kerane sebab2 seperti x paham, dan yang sewaktu denganye.hehe

3-5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
1.freedom
2.imac
3.kepandaian melampau aka genius :)
4. edward cullen
5. jacob black :D


  4-siapakah nama pasangan anda 
 gua x kawen lagi la. kapel apetah lagi. hohoho

5- ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
aku cakap x dek kan.

6-bila tarikh anda couple
ape masalah kau nieh.aku cakap x dek la..

7-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
hang pekak apo?

8-lagu tema cinta anda
aduhaii... sabo jela

9-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
aku ase macam nak lompang ajo kaw nieh

10- tag 10 rakan yg lain
sape yang nampak post nieh jawab jo lah...

aku x marah. saje je.. hehehe

No comments:

Post a Comment