Wednesday, March 17, 2010

girls day out.. kinda

alice in wonderland Pictures, Images and Photos















salam. hari nieh aku sunggoh penat but best hehe. aku turon bb ngan my friends (aku,suya,izatol,epi). kami gi jenjalan but the day was chaos.tapi aku still hepi. so nieh yang aku buad satu ari nieh :

6.30am bangon pagi. solat suboh


6.45 ❥ on9 jap


8.00 ❥ mandy. siap2


8.40 ❥ kua umah. on da way pegi tren


9.20 ❥ naek tren. blah dari btang kali


10.30 ❥ sampai keyL sentral. jalan pegi monorail


10.45 ❥ tunggu monorail x sampai2..


11.00 ❥ naek fed-up tunggu monorail. tepikir nak naek cab


11.15 ❥ at last. monorail sampai. rase macam nak bunoh2 jep driver


11.40 ❥ sampai suda kat pavillion. beli ticket alice in wonderland. 3D sudaa


12.00pm ❥ makan time :D


1.00 ❥ pegi sungai wang kejap. usha snow cap. mahal gilak!


1.45 ❥ rush pegi pavi balek. lmbat untok movie.


2.00 ❥ arrive kat pavi. beli popcorn. cashier eytuh lembap. sudaa lambat!!


2.10 ❥ feeling like kicking the cashier's a**. dapat popcorn terus rush ke hall movie


4.00 ❥ rase best lepas tengok movie. boring nak maen boling. pegi times square plak


4.15 ❥ boling,jenjalan,shopping. beli snow cap! semad siod!


6.30 ❥ balek time. naek LRT pegi dato' keramat. mak nak anto


8.00 ❥ pegi dinner dengan mak.


8.45 ❥ balek.

No comments:

Post a Comment