Saturday, January 1, 2011

1 januari , 1000 follower , terima kasih !

Selamat tahun baru :044: HAHAHA *tiba² je gelak . sape pegi tengok bunga api ? saya ! saya ! saya tak tengok kantoi sebab hidong saya bocor . tak gune :011: orang laen pegi seronok² , aku tersekse keseorangan T______T

oke , tukar subjek . . .

Alhamdulillah , follower suda mencapai 1000++ orang senyum . terima kaseh banyak² dekat korang yang suda follow belog aku yang tak seberapa ni . aku sayang korang ketat² :36: dulu nak dapat satu follower pon susah sekarang ni suda melebih - lebih pulak , hehehe abeja agaknye bila nak sampai 2000 ? hahaha . anyways , banyak azam yang aku aku buad untok tahon 2011 ni , tapi tak tahu la boleh capai ke tak cenyum2 korang macamane pulak ?

selamat tahun baru ! terima kaseh kerana suda follow belog saya !

No comments:

Post a Comment