Monday, January 3, 2011

kau ingat kau je ? aku pon pegi sekolah hari ni


flor BORING . yahh , word yang sesuai untok hari ni . kalau boleh aku nak home school je dohh , tapi yelaa saye tak kaye macam awak T_____T . tapi kalau boleh la kan sumpah aku nak home school je sebab otak i lambat pickup la dear , susa nak masokkan semua subject dalam satu hari . Bhahaha . da ting-tong tak nak mengaku :90:

tren Hooray ! suda berjaya membuat Fishtail Braid MUAHAHAHA ! bangge ouh , tengok muke teruja aku . LOL ! ingat kan susa gile nak buad tapi sebenarnye senang gile babeng :D rasenye ini signature look aku untok tahon ni kodd . hahaha . ingat saye ? ingat lah fishtail braid . woooohoooo heart2 i wish my hair was longer T___T boleh buad lagi panjang , baru la cantek *emosi tiba²

takde keje ? like kejap insecto

No comments:

Post a Comment