Saturday, January 15, 2011

omygosh ! aku perempuan !



ingat tak dulu aku ade post entry "dulu lain sekarang lain" ? well ini version kedua dengan lebih detail 018

sekarang ni aku rase macam jadi wanita melayu terakhir dohh :60: . yelaa aku tak dilahirkan dengan sifat keperempuanan yang cukop sebab banyak kawan dengan lelaki tapi tak bermakna aku ni tomboy okeh . tapi sejak tahon lepas aku banyak lepak² dengan pompuan sebab my boyfriends sume da da masuk asrama . demmn sampai ati tinggal kan i sorang² dekat sini

conclusionya , i suda reti jadi perempuan sejati :012: HAHAHA bangge sekejap . tak caye ? tengok ni :

dulu bace majalah gempak dengan utopia
sekarang bace seventeen dengan galaxie

dulu pakai jenama wild channel / TL
sekarang pakai jenama forever 21 / cotton on

adegan romantik
dulu : wattafish ! hergghh geli ! geli !
sekarang : omg ! that is so sweet . awww *pengsan

tengok ! tak ke name perempuan tu corona . okey aku suka jadi perempuan . bye

tekan like kalau tak nak pegi sekolah esok

No comments:

Post a Comment