Thursday, January 6, 2011

sedapnyaa hot chocolate dengan marshmallow

sejak kebelakangan ni aku selalu ke tumblr . bukan niat untok menduakanmu blogger: , tapi tumblr banyak gamba comel² yang buad aku rase macam . lagi² gamba makanan . fuhhlamak wa cakap sama lu , mahu meleleh air liur . HAHAHA

anyways , aku nak share recipe ni : HOT CHOCOLATE AND MARSHMALLOW . sebab macam sedap je . tapi aku ubah mengikot stail orang malas (sebab saya seorang yang pemalas )oke enjoyy

ini recipe cara orang rajin : http://allrecipes.com//Recipe/fluffy-hot-chocolate-2/Detail.aspx



ini recipe cara orang malas :

BAHAN² :

1 susu chocolate segar (engko beli je dekat 7-E )
2 marshmallow
3 essen vanilla

CARA² NAK BUAD :

tuangkan susu dan marshmallow sesuka hati dalam mug . then , campak kan mug tadi ke dalam microwave , panaskan dan tunggu marshmallow cair dalam 30% then keluarkan dan tarok 1 sudu essen vanilla . siap !

tekan like kalau awak suka elmo

No comments:

Post a Comment